• Vacature: Bestuurslid evenementen

Ben jij enthousiast om samen met 4 andere bestuursleden van binnenuit de cultuur en mediasector liberaler te maken, liberalen binnen de sector te verbinden en houd je van plannen en organiseren? Dan zoeken we jou! Lees verder

• Welkom!

Erfgoed en cultuur zijn van grote waarde voor de Nederlandse samenleving. Media en digitale informatie zijn volop in ons leven. Lees verder

• Wat moeten we met nepnieuws?

06 februari − WAT MOETEN WE MET NEPNIEUWS? Op 5 februari 2018 organiseerden we hierover een bijeenkomst. De belangrijkste conclusies van deze bijeenkomst vind je hier. Panel met: Madeleine de Cock Buning, Arendo Joustra, Stephan Koole, Peter Burger, Dilan Yesilgoz. Moderator: Splinter Chabot. Inleiding en conclusies: Bart Drenth Lees verder

• Aftrap 2018

05 januari − In 2018 trappen we af met twee niet te missen activiteiten. Op 16 januari hebben we de nieuwjaarsborrel in Den Haag, met onder meer de twee VVD portefeuillehouders in de Tweede Kamer voor cultuur respectievelijk media. Op 5 februari hebben we een debat over wat we moeten met neonieuws. Hier spreken enkele deskundigen, waaronder Tweede Kamerlid Dilan Yesilgoz. Klik voor meer details op onze pagina activiteiten! Lees verder

• Amendementen Liberaal Netwerk Cultuur en Media overgenomen op partijcongres